tisdag 10 februari 2015

Äntligen!

Japp då var tentan avklarad och det gick långt över förväntan måste jag säga, men det är helt klart inte något att skryta över ändå. Jag tog mig igenom provet men mer var det inte. Så detta blir nog den första kursen som inte platsar tillsammans med de andra kurserna. 
(om man tänker betygsmässigt

Men man kan ju inte vara på topp jämt, eller hur?! Haha! 

Dagen har även erbjudit umgänge med min fina Carina. Kringlan och promenad. Hon är bra hon, den där Carina. Kroppen är tokladdad med endorfiner vilket den alltid är efter att jag hängt med henne så nu ska jag alldeles strax göra ett försök med vårat "klipp". Får se om jag vågar visa mig ute de närmsta dagarna. 





Hoppas ni får en fin tisdag kväll!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag! Nästa gång tar vi stjärtlapp :-D
    Och du, de kommer bli grejt...om inte får vi gå under jorden tillsammans :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv <3
      Ska lägga in en stjärtlapp i bilen så det alltid finns en redo.
      Kan inte tänka mig någon bättre att gå under jorden med ett tag. Haha!

      Radera