onsdag 28 januari 2015

Taggad, ledsen, glad ja massa känslor. Glad för att provet satt som ett smäck, enligt mig själv, taggad för ett pass step men ledsen för att Carina inte kommer iväg ikväll som planerat. Buhu. Erbjöd mig att ta hennes kids så hon skulle kunna gå men se det ville inte fröken Carina. Jag vet ju hur det är när man kommit igång och planerat att träna och så blir det inget. Och nästa vecka är jag i Sälen. Så hoppas innerligt att det funkar för hennes del när jag kommit hem, lär behöva pepp & gapskrik efter 1 veckas semester. Haha! 

Jaja svida om da...

2 kommentarer:

  1. Men älskade du. Du ska väl inte missa din träning för att jag ska iväg heller :-) hoppas det gick bra :-) kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. För din skull skulle jag göra det. Jag hade kunnat fixa min träning vid ett annat tillfälle. Så det så!!! ❤️

      Radera