tisdag 27 januari 2015

Jahapp, dags att ladda hjärncellerna. Barnen i säng och framför mig ligger psykiatriboken som ett hån. Imorgon är det över. Pjuh! 
Jag vet inte varför men jag har inte varit såhär nervös inför andra tentor. Jag har goda kunskaper om mycket men är livrädd att det kommer någon sak som jag missat helt & hållet. Eftersom inlämningsarbetena varit av god kvalité enligt läraren så vore det ju så jäkla kul om även provet håller måttet. Den här osäkerheten man känner angående sin kunskap är hemsk. Det pendlar liksom fram och tillbaka hela tiden. 

Går det skit får jag avreagera mig på STEPpasset imorgon kväll. Hoppas de nya skorna funkar, de är supersköna och jag hoppas de är lika sköna att studsa runt i som de är att gå i. 

Sport bh'n satt också som ett smäck. Ni som letar bra sport bh, KÖP shock absorber. Det här är min andra variant på bh från just det märket. De håller verkligen vad de lovar och för kvinnor med lite större behag kan det va svårt att hitta bra bh:ar som håller allt på plats. Törs inte testa något annat märke faktiskt och de är värda varenda krona. 

Ha en fin kväll alla fina läsare ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar