torsdag 8 januari 2015


Ser ut som, ja, jag vet inte riktigt men sjukt gott är det i alla fall. Jag har alltid ratat jordgubbar men i somras hände något och med kvarg är det bara top notch. Jag kan liksom inte få nog. Så ikväll fick detta bli kvällsmålet och ett kokt ägg. Jag tycker att kvarg är ganska så tjockt så jag brukar alltid spä ut den med lite funlight och lite vatten då blir konsistensen perfekt. 

Idag fick jag magknip angående kommande saker men jag tror att det kan bli bra ändå. Min mamma är bara bäst! Nu håller jag tummar & tår så jag slipper strul. Jag har trots allt lovat mig själv att hålla mig kring människor som får mig att må bra och inte med dem som får mig arg, ledsen, irriterad, besviken osv. Så förhoppningsvis slipper jag det ❤️ 


Ni är bäst ❤️ Mamma & Pappa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar