onsdag 14 januari 2015

Revange när den är som bäst!

Japp idag fick jag min revange. STEPpasset gick bättre än förväntat och därmed helt klart bättre än Aerobicen. Känns skönt och kroppen sprudlar. Stämningen var underbar idag. Alla på gott humör. Jag log när jag åkte hem och det va ju målet med dagens träning. Speciellt tack till Hanna som alltid är så glad...tack för peppen! Hon fick mig att höja brädan inför finalen och det gick ju bra. Tummen upp!!! Och du Terese, det där va ju en baggis. Nothing to worry about! ❤️ 

Jag verkligen känner hur motivation och träningsglädje är på väg tillbaka där det en gång började. Som en klok person en gång sa:

- Get a plan and stick to the plan! 

Min plan är att göra det som är roligt och bara träna på det sätt som ger mig positiv energi. Nothing else!!! Den enda jag tävlar mot är mig själv. Jag älskar att utmana mig själv. You are your own worst enemy. 


Simple as that! Haha...

Idag efter passet var jag så in i bängen hungrig och då smakade det bra med fläskfilé, potatis & svampsås. 


Imorgon är det torsdag och jobbdag för mig och det ska bli gött. Släppa plugg en stund och på kvällen kommer Patrik hem. Wiiiii ❤️ han ska träffa revisorn i Örebro på fredag så då "får" han komma hem en dag tidigare. Underbart att få sova en natt extra med honom ❤️ 

Nej ni. En dusch och sen sängen och hoppas på att John Blund kommer snart. 

Ha en fin kväll!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar