fredag 2 januari 2015

2015

HEtt nytt år har tagit sin början 

2014 var ett år som jag är mycket nöjd med trots en del tråkigheter. 
Ska försöka få till ett "året som gått" inlägg vid senare tillfälle. Hinner få tuppjuck innan jag fått ordning på text och bilder via mobilbloggen. 

Igår firade vi in det nya året med fam Persson och fam Hansson/Fiedler. Mamma & Pappa kikade in en sväng och åt mat med oss. Det kom direkt från Gran Canaria och ville såklart hem till lugnets vrå. 

Vi åt oxfilé, potatisgratäng & sallad vilket var ljuvligt gott. Efterrätten blev orörd då vi alla åt så vi nästan dog. 
Sen ägnade vi kvällen år spel och delade många skratt. En kväll helt enligt min smak. 
Vid tolvslaget skålade vi och sköt raketer. 

Patrik & jag spelade lite kort och pratade om allt möjligt när gästerna åkt hem. Mitt nyårslöfte är att vara snällare mot mig själv. Vilket resulterade i att jag idag raderade mitt Instagram & Facebook konto. Finns alldeles för mycket där som påverkar mig negativt. Får se om jag dyker upp där igen, brukar kunna bli så MEN då gäller det att vara benhård med vilka jag följer & vilka jag vill ska följa mig. Det är en sak som är säker. 

Lille Elvin fick feber inatt och har mest sovit hela dagen. Imorse hade han 40,5 i temp och ville varken äta el dricka så då bestämde vi oss för att ge alvedon & ipren. Det gjorde susen, även om han är trött så vill han i alla fall dricka. Får se hur det ser ut imorgon. 

Vi är bjudna på middag hos Terese & Jouni imorgon och det hade vi alla sett fram emot ju. 

Idag har det varit en riktig slödag. Hua! Det enda vettiga jag gjort är en löptur i halkan. Jisses vad halt men det gick OK ändå. Inte många km, bättre än inget. Bättre att börja smått så jag inte hinner bli trött på det direkt. Haha! 
I do it my way!!! 

Ser fram emot 2015 och allt skoj som komma skall. 

Natti Natti ❤️















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar