tisdag 14 oktober 2014


Hej Då Tisdag och Välkommen onsdag! 

Måndagar & Tisdagar bara swishar förbi. Vi åker hemifrån strax innan 07.00 och är tillbaka hemma tidigast 17.30 på e.m sen är det middag och vips så ska kidzen i säng och även jag efter lite soffhäng och plock. 

Jag gillat mitt nya jobb faktiskt. Det passar perfekt nu när jag pluggar. Förlita sig på att bli utringd är inte optimalt om man vill få kvalité på studierna. Nu vet jag att måndag och tisdag är jobbdagar sen pluggar jag ons, tors & fre. (Lite på helgen också) 
Sen får man ju inte tjäna hur mycket som helst när man får bidragsdelen från CSN. Skönt dock att slippa studielån. 

Anton Anton Anton....
Inte en enda dag sen den 18 september har passerat utan att jag tänkt på dej. De finns en låt som de spelar på radion ofta och enda sen den där hemska dagen så påminner den här låten om dej och jag vet inte varför. När det hände första gången slog det mig att jag inte vet vad du gillade för musik. Jag gråter inte varje dag längre men idag gjorde jag det. Såg en bild på dej & Edwin. Nu när jag skriver gråter jag. Det kommer och går. Antar att det är så det kommer vara. 

Dröm sött alla fina och var rädda om varandra ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar