måndag 8 september 2014

Söndag

Tjolahopp!

Den här dagen har varit en mycket bra dag tycker jag. 
Patrik gick upp med barnen imorse så de fick frukost och sen satte sig alla 3 kidsen och tittade på barnprogram så Patrik kröp ner hos mig i sängen igen. 
Jag tror klockan var strax efter 11.00 när vi klev upp :) underbart!!! 

Vi bestämde oss för matshopping i Karlskoga. 
Jag älskar ICA Maxi ❤️ 
Kidsen körde vi upp till Örling där de skulle bakas chokladbollar. 

Så skönt och kunna handla i lugn och ro när det är megashopping på G.

När vi handlat klart tig vi ett lunchstopp på MAX. 
Båda föredrar MAX och nu när det pratas om Mc Donalds och halallkött (stavas?) så känns det inte aktuellt på en fläck. 
På MAX blev det lite kändisspan. 
Självaste Kitzune från Gladiatorerna var där. 
Så trist att Engla inte var med, Kitzune är hennes favorit. 

Innan jag hämtade kidsen svängde jag förbi hemma hos Terese så hon fick kika lite i jultidningskatalogen. 
Lite sur blev Engla eller alla 3 i och för sig för att jag varit hos "Erese" utan dem. Känner doften av en fet kompensation inom kort! Haha! 

Nu i em har både Patrik & jag fixat med veckans matlådor.
Så jäkla skönt att ha allt färdigt! 
Veckan som kommer är liksom total strikt för fru Bark. 
7 dagars "skiterialltvadträningochkostheter" är bajs för allt egentligen. Haha, men jag kan säga att det varit nödvändigt och med min disciplin & målmedvetenhet så är jag snabbt på banan igen.
Har en liten utmaning till mig själv men vettofan hur det ska gå.
Tell you om jag lyckas!!! Haha!!! 

Just ja, gjorde ett litet besök på gymmet igår. 
Kändes rätt OK. 
Körde mest ben men på kvällen sen hade  jag väldigt ont så ett tag till får jag hålla mig lugn. 

Nu ska jag snosa på min sovande karl ❤️ 






1 kommentar: