måndag 8 september 2014

Åååå vad jag älskar våran kamin! 

Helt klart det bästa med hösten är ju när man kan tända en liten brasa och känna värmen sprida sig i huset. 
Det blir liksom en speciell värme...

Idag är jag trött trött trött. 
Hade så himla svårt att somna igår och när jag väl dunat in ringde Patriks alarm. Suck! 
Jaja, får bli en tidig kväll. (Säger jag alltid och ändå blir det alldeles för sent)
Får se hur det går ikväll. 

Kikade in på CSN idag också och fick nästan en hjärtattack.
Är bidraget såååå mycket pengar? 
Då dök det ju upp tusen funderingar i skallen och alla de jag frågat säger olika så inge klokare blev jag.
Ringde CSN tidigare idag så har ingen lust att sitta i kö igen. Därav anledningen att jag inte ringt dem och kollat. 
Hoppas bara det inte blir någe galet. 
Fick även veta att fribeloppet var mycket högre än jag trodde. 
Alltså beloppet jag får tjäna utan att bidraget påverkas. 
Nästan 95.000:- och det är ju jätte mycket pengar på 6 månader. Så det borde inte vara några problem. Har inte tänkt jobba mer än nödvändigt då jag verkligen vill ha kvalité på studierna men samtidigt saknar jag jobbet som tusan mellan varven. 

Nehe nu ska jag sätta på en kastrull med potatis, grabbarna har beställt mos till lunch. 

Hoppas ni alla får en mysig dag trots regn & rusk! ❤️ 


3 kommentarer:

  1. Älskar oxå eran kamin...och sällskapet som följer med den ;-) kommer gärna och parkerar röva framför den ett par timmar någon kväll och umgås med mina bästa <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är Välkommen alla dagar i vecka

      Radera
    2. ❤️ Mupptelefon!!! Skickar innan jag skrivit klart!!!
      Ser fram emot en ostdejt och massa mys!!!

      Radera