söndag 14 september 2014

Marknadshelg 

Söndag, 
jag ligger fortfarande kvar under ett varmt och härligt täcke.
Familjen är ute på ärenden och förväntas inte åter i hemmet förrän om ett bra tag så jag ska njuta en stund till sen ska jag äta en god frukost i min ensamhet. 

Idag tänkte jag även öppna skolböckerna och få till uppgiften samt åka iväg och RÖSTA! 
Det är viktigt MEN alltså vilket skit det är egentligen. 
Pajkastning hit & dit och det gör det ju inte lättare direkt.
Nej, jag går efter hjärtat och magkänslan 😊 

Igår var vi på marken i några timmar med familjen Fiedler/Hansson. Barnen hade riktigt skoj.
Mycket karuseller för alla utom lilla Meja då såklart. 
Lunch på Christinas, strumpfynd och sen blev det hemmagjorda hamburgare till middag för hela gänget. Tyckte vädret skrek grill och såklart gick vi inte emot det. 

Avslutade kvällen med några omgångar plump och en jäkla massa skratt. Min mage har fått årets jobbigaste träningspass vill jag lova. 

Hoppas ni alla haft en fin helg! ❤️























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar