tisdag 16 september 2014

Alltså tiden....

Kan någon bara stanna den? Imorgon är det redan onsdag igen. Gah!

Igår testade jag att köra aerobic för första gången på evigheter och det var precis lika kul som jag mindes men vissa saker kändes lite annorlunda men inget som jag tillåter mig att påverkas av. 
Lite ont gjorde det men det var inte värre än jag härdade ut. Tog det lite lugnare när det kändes som värst. 
Kan tänka mig lägga in detta pass i träningskalendern om det går att få ihop med Niklas schema. 

Idag har jag varit med Engla i skolan hela dagen. Oj, vad hon tyckte att det var roligt. Det tyckte såklart jag också. Hoppas jag får tillfälle fler gånger. 
Efter skolan följde Engla med hem till Ebba och jag åkte till Pyret och hämtade grabbarna. 
När vi kom hem ville de vara ute och leka så jag satte mig ner och knåpade på min inlämningsuppgift. Det har jag pysslat med mer eller mindre hela e.m/kvällen så nu kan jag lägga mig med gott samvete. Arbetet är alldeles strax helt klart och det känns underbart. Får hoppas att läraren blir nöjd. 
Jag är nöjd i alla fall. 

Börjar längta lite smått till november.
Först ut en Sthlm dejt med Syster. Vi ska gå på flashdance på Chinateatern. Även passa på att äta något gott inne i stan. Ska bli så jäkla mysigt. Ser verkligen fram emot det. ❤️ 
Sen har vi ju fitnessfestivalen som går av stapeln i slutet på november. En hel helg med massa mys, god mat, snygga människor, hotell, trevligt sällskap, shopping och en jäkla massa inspiration & motivation!!!! Det ska bli grymt!!! 
Som jag ser fram emot det... 

Nehe....om jag skulle försöka slå igen mina blå!!! Skoldag imorgon...



Ser fram emot att träffa några riktiga vitaminpiller imorgon...good energy is coming! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar