lördag 20 september 2014

Idag har det varit en lite bättre dag men långt ifrån en bra dag. 

Vi startade dagen med ett besök på Kringlan vilket uppskattades av barnen ❤️ sen fick jag ett erbjudande om gymdejt för att skingra tankarna lite och det kunde jag ju inte tacka nej till. Det var skönt att göra någonting annat än bara sitta hemma och grubbla. Prata och älta är en del i processen så då är det skönt och veta att man har människor runt sig som orkar lyssna. 
Jag har fantastiska Vänner ❤️ de är få men väldigt betydelsefulla! 

Nu ikväll har vi tittat på Fångarna på fortet, ätit tacos, moffat godis och när kidzen lagt sig tittade jag och Patrik på en film som var grejt och nu har vi flyttat oss till sovrummet. Hoppas på god sömn inatt. Det har varit lite sisodär med den. 

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva men jag orkar inte. Just nu vill jag gömma undan tankarna och smärtan en liten stund om så bara för några minuter. 

God Natt på Er! ❤️ Var rädda om varann!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar