måndag 1 september 2014

Godkväll!

Ja det är en riktigt god kväll känner jag. 
Till och börja med så glömde jag bort att det inte är lördag så jag slängde i mig en Marabou Schweizernöt 100g. 
Haha, så jäkla gött. 

Jag är mänsklig, jag blev sugen och jag åt! Enkelt! 

Ikväll var jag på föräldramöte i Englas klass. 
Det verkar som en bra klass, läraren verkade nöjd i alla fall vilket känns tryggt. 
Haha jag kan fortf inte förstå att jag är mamma till en ettagluttare 😊 
När blev hon så stork, klok & smart? 

Hon älskar sina läxor och stoltserar med sina kunskaper som hon tar med sig hem från skolan. 

Idag när hon kom hem och vi pratade om skolan osv säger hon helt plötsligt:

-Mamma, vad andra tycker bryr jag mig inte om. Det räcker att JAG tycker om mig själv och det jag gör. 
Det är det viktigaste tycker jag...

That's my girl!!! 
(Tråkigt dock att det redan snurrar sådana tankar) 

Känns skönt att mitt budskap gått fram i alla fall...man ska vara stolt över sig själv och att tycka om sig själv och att känna sig tillfreds är nyckeln till "inner peace" ❤️ 


Nu väntar en beställning från MMsport sen sängen...Nighty Nighty! 






Du är den finaste flickan i världen Engla! ❤️ 











2 kommentarer:

  1. Kloka vackra Engla med ordentligt med skinn på näsan ;-) . Finns inget som kommer hindra henne att nå det hon vill. Kramar i massor.

    SvaraRadera