måndag 9 juni 2014

Urkass

På att blogga det är jag verkligen MEN man tappar liksom lite suget ibland...finns det nån som läser den änns? 

För tillfället ligger jag halvdöd i soffan efter ett pass funktionell styrka. 
Har i alla fall lyckats få i mig lite mat och nu kämpar jag med att orka duscha. 

Sen har jag gjort en ganska kul upptäckt.
Jag fick en ny mobil av Patrik i helgen när vi var till Örebro och shoppade lite.
En iPhone 5s och vet ni...den har för tusan inbyggd stegräknare!!! 
Haha, inte värsta grejen kanske men jag tyckte det va skitkul. 

Man går verkligen mer än vad man tror om dagarna. 


Behöver jag säga att jag älskar den? Alldeles guldig och fin! 
Passar mig perfekt! 

















3 kommentarer:

  1. Jag läser!!!:-)

    SvaraRadera
  2. Jag läser =) Och det ät helt ok att du tar en paus ibland, det ska ju kännas kul eller iaf bra skriva och inget måste ;)

    SvaraRadera