tisdag 18 februari 2014

As I Said....

Japp igår var en bra dag att börja leva fullt ut, visst skrev jag så igår? 

De orden ekade i min skalle hela dagen.
Så på en nanosekund hade jag klickat in mig på Paolo Robertos sida 15minutermedpaolo.
Läste, skrev i anmälan, raderade, kikade på annat, ringde Patrik och tänkte sen: 

-Vad är jag rädd för?

Svaret är ganska enkelt, misslyckande.
Är det verkligen hela världen? Att misslyckas? 

Nej blev svaret och jag skickade in anmälan och betalade. BAM!!!
Så nu har jag en 5 veckors utmaning/tävling in front of me. 
Den avslutas den 23/3, alltså 4 dagar innan Thailand.
Vad stolt jag kommer vara hörrni...och vilken belöning jag kommer ha att se fram emot.
14 dagar i Thailand med mannen i mitt liv! ❤️
Förhoppningsvis kommer jag vara aningen starkare också, som grädde på moset liksom! 

Tänker inte skriva ner vad utmaningen innebär men de som läser och är intresserade kan googla all info om den. 



Annars idag har det stått jobb på schemat.
7-14 vilket för mig känns jätte konstigt. Brukar alltid jobba till 16, men det var skönt att få gå hem redan 14 med tanke på att det är sportlov. 
Efter jobbet sprang jag in på ICA och köpte massa frukt & grönsaker.
Hade lovat Englis det.
Hon ville testa sin nya Pop Chef som hon fick igår. Äntligen! 

Så hemma fixade hon mellisen, fruktsallad. Till det fick de lite glass också.



Hann ju för tusan hämta 2 paket också.
Ett med nya träningsskor och så Bondeliddressen. 
I brevlådan väntade ytterligare ett paket, med träningsbyxor. 
Här har det varit rena julafton :) 

Träningsbyxorna satt som ett smäck, äntligen! 
Jag har jätte svårt att hitta träningsbyxor som jag tycker sitter skönt trots hopp & studs,
men dessa var en skänk från ovan. (Röhnisch shape willa) 
Även skorna satt som gjutna. (Tack darling) (Nike Lunarglide) 
Bondeliddressen var finare i verkligheten men tyvärr var byxorna trasiga i grenen och jeansen som var med i samma beställning var på tok för stora så där blir det retur i form av storleksbyte och reklamation. 
Hoppas på bättre lycka nästa leverans. 


På kvällskvisten fick vi besök av Sandra med familj, lite tjitt tjatt är aldrig fel.
Sen var det inte mycket kvar av den här dagen.
Boysen i duschen, bokläsning, bums i säng strax innan 19, ett pass a la Paolo och sist men absolut inte minst, farmen med min fina Prinsessa!


Nu ligger jag i bingen och ska läsa några sidor ur Femtio nyanser av mörker (del 2) vilket brukar få klockan att fullkomligt ruuuuuusa fram.

Imorgon är det jobb igen men sen är det ledigt ända till lördagmorgon. 
På torsdag ska hela konkarongen inkl Nilla & Emanuel åka till Lindesbergs badhus. 
Det ska bli roligt.
Både Emil & Elvin älskar allt som har med vatten att göra och Engla också såklart, men oftast är det ju bara hon som är iväg och badar/simmar. 

Ha en fin kväll allihopa!!! 


En av 3 skomarodörer i Fam Bark 
Var bara tvungen att lägga ut den här bilden...så himla go!!! 

Natti Natti 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar