torsdag 5 december 2013

Som ett brev på posten!

I positiv bemärkelse...

Morgonen gick smidigt, vaknade i tid fastän jag glömt ställa klockan, hjälpsamma barn, jobbet flöt på bra, fått mer jobbtider så nu är även nästa vecka fullbokad, kom iväg på ett träningspass (Russian) trots att det blev spontant bestämt, skötte mig bra MEN när jag kom hem blev det en liten fail på den annars positiva dagen...nattningen drog ut lite på tiden och barnen var allt annat än glada!!!! GAH!!!
Klockan hann och bli 20.00 innan alla 3 sov...

ALLT kan ju inte gå smärtfritt heller, haha! 

Ett annat irritationsmoment som cirkulerar i skallen är att jag har typ 5 pkt att hämta ut MEN på olika ställen...tempo i grythyttan, direkten i grythyttan och så ICA i hällefors!!! 
Smidigt som tusan, eller hur?!?! 
Jaja får ta det när Putte kommit hem då de innehåller presenter till kidsen och vissa kartonger avslöjar ju det mesta av innehållet! 

Hörrni förresten, på söndag är det träningssöndag på Hälsans Hus i Grythyttan...
De kommer köra 3 pass efter varann och de kommer även lotta ut träningskort! 

15.00 Funktionell styrka (Heli)
16.00 Russian Circle (Carola)
17.00 Aerobic (Heli) 

Tror det ser ut så men annars kan ni kika in på hemsidan så finns det mer information där. 

Bara och börja ladda, det blir en tuff söndag, men jävligt rolig!!! 
Jag ser i alla fall fram emot den...(dock inte steppasset på onsdag när träningsvärken slagit till med sin fulla kraft) 
Men det som inte dödar det härdar! 

Bästa träningen är den som blir av! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar