onsdag 4 december 2013

Få saker...

...som kan få mig på bra humör just nu!
Idag är lite av en neggodag, men lite ljusglimtar har dagen ändå bjudit på! 
(Tack för den fina kommentaren Lotta E, den fick mig att gråta en skvätt, av glädje såklart) 
Så fina rader ❤️ 

Annars är det mesta kasst idag.
Stress imorse, rörigt på jobbet, stressigt efter jobbet, skötte mig dåligt på träningen, slut på pepsi max, irriterad på barnen vilket gett mig ÅNGEST nu när de sover, trött, Patrik kommer inte förrän fredag, ovisshet om jobbet närmsta veckan and so on...

Just på jobbfronten känner jag mig aningen vrång faktiskt. 

Det har funkat klockrent med framförhållningen ända sen i somras men nu verkar det vara kaos rent ut sagt. 

Jaja, allt ordnar sig, det gör det alltid!!! 

Nu får det bli en dusch och sen ner i soffan och glo på, just ja, inge bra på tv heller. 

Natti Natti 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar