tisdag 17 december 2013

Minijul 2013 
med de bästa jag vet! 

Ja idag var det dags för årets minijul med Carina och barnen.
Äntligen en dejt...

Men som du skrev Carina, vi är bra på det här.
Vi underhåller & vårdar vänskapen med bravu trots att tiden ofta sätter käppar i hjulet. 
OCH jag fullkomligt älskar de dagar vi får till dessa dejter och även de dagar vi "bara" får till korta samtal. 
Du ger mig sån sjuk positiv energi. 
Alltid somnar jag med ett leende på läpparna dessa dagar. 

Ser fram emot när lilla liten kommit ut och vi alla får se vem som gömmer sig där inne i din fina fina mage...
(tror inte att blomman o krukan med min lilla tanke var för intet, lite för tidigt bara)
Tror du förstår vad jag menar?! 
Äntligen Äntligen...

Min finaste och dyrbaraste Vän. 
För dej gör jag allt...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar