måndag 16 december 2013

God kväll God kväll!!!!

Idag är det alltså måndag.
Dag 1 på v. 51
Den 16 december 2013

Efter att vi kört Engla till skolan imorse åkte jag och pojkarna hem och åt frukost.
Jag lyxade till med GI pannkakor m. mosade hallon och lite grädde.
Smakade helt OK faktiskt MEN inget slår "riktiga" pannkakor och helst ska de vara sådär fluffiga som man får på hotell och utomlands, gärna med sirap till.

Sen fick vi besök av Nilla en liten stund.
Vilket alltid är trevligt.

Idag hade jag turen att slippa hämta Engla i skolan, den biten fixade Maria, Mollie och Meja.
Mollie hade en klipptid bokad hos frissan Jessica idag så det passade ypperligt att de tog med sig Engla hem.
Som vanligt sprang tiden fram...

Just ja, cd-skivan med korten på barnen och familjefotona kom med posten idag så nu på kvällskvisten har Nilla hjälpt mig beställa förstoringar till släkten och till oss själva.
Jisses vad fina alla bilderna va.
Det var supersvårt att välja, men efter många om och men lyckades jag välja och hotas nu att alla blir nöjda över sina bilder.


Nu har jag suttit i telefon och helt tappat tråden om detta inlägg...så tjing tjing!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar