onsdag 21 augusti 2013

Plötsligt händer det!

Från och ha gått några enstaka steg reste han sig bara upp och knallade iväg.
Såg helt bananas ut...

Han satt mitt på golvet medan jag torkade Emils händer och så vänder jag mig mot honom och då har han rest sig upp och är i full färd med att gå mot mig & Emil. 
Bara sådär liksom. 

Killen gillar att överraska...

När han sen satt sig på golvet klappade han händerna åt sin insats.

Goa unge! 

Imorgon är det dags för dagis & skola igen.
Ungarna är mycket glada över det. 

Sen på kvällen kommer en efterlängtad pappa hem igen. 



Det tar sig...och snyggt blir det...




3 kommentarer:

  1. Va roligt att han har börjat gå! Nu gäller det bara för dej att hålla jämna steg med honom när han börjar springa =)
    Och huset ser ut att bli jätte fint!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha visst e det så...

      Ja det blir verkligen jätte fint.

      Radera
  2. Lille gosplätten<3
    Har ju sagt de hela tiden, den grabben gör saker när han själv vill och inget annat. Självförtroende från första stund;-)

    Kramar

    SvaraRadera