torsdag 30 maj 2013

The D day!

Jaha då har vi kommit till den jobbiga dagen.
Ikväll ska vi lämna Emil & Elvin till faster Nilla för imorgonbitti styr vi bilen mot Arlanda.

Det här med att säga Hej Då är inget jag ser fram emot.
Pallade ju knappt söndagarna när Patrik jobbade i Sthlm och nu är det mina älskade små pojkar jag ska säga Hej Då till eller jag gillar egentligen inte "Hej Då" jag väljer att säga:
- Vi ses snart! 

Igår var det lite jobbigt emellanåt, det kom tårar lite då & då.
När jag låg bredvid Emil vid nattningen fick jag lov att gå ut en stund. 
Elvin sussade redan när jag kom från mötet så där var det lugnt men blir väl värre idag misstänker jag. 

Annars idag har vi haft städdag.
Kidzens rum är storstädade och sängarna renbäddade.
Vårat sovrum ska fortsätta vädras lite sen är det dags för nya sängkläder även därinne. 
Skönt att sysselsätta sig lite och sen är det så skönt allt är tipp topp när man kommer hem igen. 

Ikväll när vi lämnat barnen blir det ost/kex/salami med Carina.
Eventuellt en film också om vi inte bara sitter och tjattrar.
Kommer sakna henne också, enormt mycket.
Tur det finns telefon!!! (Dyrt som skrutt, men blir det nöd så blir det) haha! 


Nu har jag en missnöjd liten Mini Chabo här.
Ska mysa ner mig i soffan med honom en stund! 

Tjing Tjing






1 kommentar: