måndag 27 maj 2013

Forts....
När vi kom hem från Örebro bestämde vi oss för bastu & grill i Örling. 
Innan det hade Patrik lovat att han skulle fixa ihop ett träningspass med kräkvarning åt mig. 
Sagt och gjort.
Det blev "idioten" och jag kan säga att kräken var fan nära, men grymt effektiv träning vill jag lova. 
Blev även ett litet styrkepass som han fixat till.

När vi packat iordning allas saker så åkte vi mot Örling, jag hoppade av vid Milan och pwr walkade/joggade sista biten och väl framme väntade ytterligare ett styrkepass a la Patrik. 

Mat & bastu satt som ett smäck efter detta kan jag lova. 

Det kom även långväga besök.
Min kusin från Finland kom med några kompisar.
De var på väg till Tyskland och ville stanna till och hälsa på.
Så en natt i Örling hade de lagt med i reseplanen. 
Jag har inte träffat honom sen, ja, jag skulle tippa på minst 15 år. 
Så det var trevligt. 

Det var lördagen det...



Elvin på vift


Mysproppen himself


Engla lånade moffas fyrhjuling


3 av 4 älsklingar


K Ä R L E K


Grabbarna Bark


De 3 bästa jag vet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar