onsdag 3 april 2013

Hej på Er kära läsare! 

Är det så att våren äntligen är här för att stanna?
I sure hope so!
Så underbart härligt och sitta ute på altanen och känna solens strålar pigmentera huden =0)
Ungarna behöver inte tusen lager med kläder för att kunna vistas ute OCH det är nästan det bästa med allt.

Dessutom känns ALLT mycket lättare när det är soligt och varmt ute.

Igår var det projekt STORRÖJ här hemma.
Hade det inte varit för Fanny så skulle det antagligen aldrig blivit gjort eller iaf inte denna vecka.
Så nu är det bara Englas rum kvar och lite plock i tvättstugan,
men det viktigaste var hallen och den är skinande ren så nu slipper jag få in all skit i köket.
T A C K finaste Fanny för att du drar min tumme ur röven.

I e.m är det dags för STEP/styrka och det känns så gött.
Alldeles för många lata dagar här under påsken då promenader varit den enda motionen MEN bättre det än inget faktiskt.
Barnen är lite extra glada idag då det är Fanny som ska passa dem medan jag tränar.
Där sa det Klick! från start!
De älskar när hon är här, alla tre!
En liten flicka med megastort hjärta...

DAGENS stora höjdpunkt är att jag äntligen får träffa Carina!
Det är lite så man får abstinens om det går för lång tid mellan gångerna och då menar jag inte veckor utan endast några ynka dagar kan kännas BLÄ!
Kanske planera lite kring den 12:e april?! Yä Yä Wow Wow!


Nu ska jag ta tag i mejlet jag skulle skicka när jag hamnade här ist!

TREVLIG DAG PÅ ER!


3 kommentarer:

  1. Jo visst blir liksom allt mycket enklare o roligare när solen skiner! Eller, ja, skitiga fönster som blir värre i solsken är väl ingen höjdare men iaf...
    Ska bli skönt att tömma vår lilla hall på alla vinteroveraller, jackor o stövlar o plocka fram lite somrigare plagg snart =)

    Ha det gott i solen! kram!

    SvaraRadera
  2. YäYäWowwow nu jävlar! 3e gången gillt :)
    Kraam

    SvaraRadera
  3. YäYäWowWow...nu jäklar! 3e gången gillt... :) Ska bli såå kul o få komma ut lite...
    Kraam

    SvaraRadera