onsdag 3 april 2013

God Kväll!

Träningen gick galant och jag var mer död än levande efter passet,
men det är liksom DEN känslan jag vill åt även om det just där och just då känns som att kroppen kommer ge upp,
men då är det bara att ta till VILJAN de där sista minuterna och jag kan villigt erkänna att det är VILJAN som tar mig igenom många av övningarna.
Viljan att pressa kroppen lite lite lite till.

När jag kom hem möttes jag av 3 glada barn och en glad Fanny.
Barnen hade varit superduktiga.
Engla hade städat rummet (med hjälp av Fanny & Emil) och Elvin hade glatt suttit med och tittat.
Det märks att barnen gillar att hänga med Fanny och det gör såklart jag också.

Jag är bortskämd när det kommer till att vara välsignad med fina människor.
Carina & Fanny är två stycken som allt känns så himla enkelt med.
Inga krusiduller liksom,
vi kan prata om allt och ingenting.
Jag tycker fortfarande det är helt otroligt hur man klickar & icke klickar med människor.
Älskar känslan när det känns bra från start, inget känns påtvingat eller energikrävande.

Bingo Rimer har ett grymt tryck på tröjor:

Nothing is wrong if it feels good!

Lite så är det faktiskt, men ibland kan man ju ändå känna att något är galet även om det känns bra...antagligen pga andra faktorer än sig själv.
Kanske man funderar på hur ANDRA ska se på saken osv vilket jag försöker ignorera i den mån det går.
Det kvittar ju faktiskt vad andra tycker sålänge jag själv tycker att det känns bra och kan stå bakom det.

Just för tillfället är jag väldigt tillfreds  med människorna i min omgivning.
Jag känner att jag kan vara mig själv till 100%, oroar mig inte för drama, litar på de som finns närmast mig, jag är glad oftare än depp osv
Man kan säga att I found ME och kommer sakta men säkert ur min lilla kokong som jag har en tendens att hamna i när jag har en liten bebis.

Idag är en BRA dag! Den suger vi in!






1 kommentar:

  1. Blöt fläck sammanfattar hur ja kände mig efter de träningspasset...men det var välbehövligt efter påskens slappande :) Känns göööött...

    Inga krusiduller,de e min melodi oxå...problem har man så gott om ändå så de känns rätt onödigt o behöva omge sig med energitjuvar...

    Massa kramar

    SvaraRadera