fredag 26 april 2013

Gårdagen...
började med KAOS!
Det var viktigt att Engla kom i tid till Pyret då de skulle besöka "skolan",
men precis när det var dags att åka vände det till i magen och jag fick springa in och ta mig en titt i porslinet.
Så tidsschemat sprack.
Det löste sig såklart ändå då jag körde Engla direkt till skolan där de andra stod och väntade på henne.
Engla var alldeles lyrisk och exalterad. 

Sen var det Emils tur att lämnas av på Pyret. 

Efter det åkte jag & Elvin till Carina & Jamie för en promenix.
Vi knallade på och det blev en redig promenad.
(har kikat i Carinas blogg och såg att det nästan blev 1 mil igen)
Vädret var ju helt underbart igår också och det gjorde ju promenaden ännu trevligare. 
Under promenaden bestämde vi oss för att äta lunch med Fanny på Kantinen. 
Första besöket för min del. 
Helt okej,
men inget halleluja moment direkt. 
Det var snitzel m. beasås & rödvinssås (tror jag) till det serverades stekt potatis. 

Eftermiddagen såg väl ut ungefär som vanligt.
Dagishämtning, mellis, middag, nattning and so on.

På kvällskvisten dök Fanny upp för Revenge tittning & soffhäng. 
Alltid lika trevligt med sällskap och jag älskar verkligen våra djupa diskussioner om alla världens problem.
Hahahaaa
Eller så är våra diskussioner allt annat än just världsliga,
men ack så nödvändiga. 


Härifrån till Evigheten


Världens finaste Augusti pojkar


Jahaja, Carina tyckte att vi skulle köra lite bootcamp.
Sagt & gjort
Rumpträning är ALDRIG fel


HEJJA HEJJA


Coolaste Jamie

Denna dag går inte i många knop iaf för mig.
Engla & Emil håller låda därimot. 

Ska alldeles strax fixa lunch och slänga Emil i säng. 

Z<
HÄLSAR Elvin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar