onsdag 24 april 2013

Dagen då jag törs ropa HEJ!

Yes, det är idag det!
MIN (våran) Patrik (pappa) kommer att jobba på HEMMAPLAN.
JABBADABBADOOOOOO
Sen vet man aldrig hur länge detta varar MEN vi är glada för varenda dag vi får tillsammans som familj.
Detta är såklart super pirrigt för oss båda då vi typ aldrig "bott" ihop på det viset förut.
Han har ju legat ute den största delen av vårt förhållande och så körde han ju timmerbil innan och det vet väl de flesta hur deras arbetstider ser ut. =/

Så det här blir verkligen en prövning utan dess like för oss även om jag bara ser fördelar just nu.
Är så otroligt glad för hans skull, att han äntligen ska få vara en del av sina barns vardag.
(och min såklart)

En av de bästa sakerna är nog att jag slipper känna mig beroende av andra och därmed försvinner en hel del besvikelser och ledsamheter.
Jippijoooo jag kommer ju för tusan ha någon att skeda med och gosa med varenda kväll!
DET ÄR LYX DET!
Det är nästan så jag ser fram emot vardags gnabbet lite.
Har ju liksom aldrig haft den biten av ett äktenskap...what is it like?

Jag har redan förberett min vapendragare på att det kommer bli en galet intensiv bollplanksperiod ett tag framöver.
Vet inte vad jag hade gjort utan Dej!
Hur klarade jag mig igenom svackorna tidigare?
Det jag iaf vet är att svackorna varar betydligt kortare tid med dej vid min sida.


Nehe nu sussar kidsen och jag är i STORT behov av en dusch.
Har varit iväg på ett STEP/styrkepass a la Heli.
Jeeeesus...svetten verkligen dröp idag.
FAN vad bra vi är Carina...kämpar och kämpar...inte en muskel är oanvänd efter Helis pass.




4 kommentarer:

  1. låter ju helt underbart för er.. :)

    SvaraRadera
  2. Gud va härligt för er =) förstår hur du känner, har haft precis likadant. Nog för att Ove har konstiga tider nu med men man får ha nån bredvid sig i sängen iallafall =)

    SvaraRadera
  3. Ja FAAAAN va bra vi e!!! ;)

    SvaraRadera
  4. Så härligt! =) Kram från Norge

    SvaraRadera