onsdag 23 januari 2013

En bra dag byttes snabbt ut mot en katastrof dag!

Ingenting blev som det var tänkt i morse.
I och med att huset var freezing så var det bara att styra bilen mot Örling för och hämta ett element i samma veva som barnen skulle hämtas på Pyret.

Väl hemma hade iaf tempen gått upp som tur var så vi har sluppit frysa.
Så jag startade middagsförberedelserna och moussakkan blev utbytt mot hemmagjord tacopizza.
Engla fick välja.
SHIT vad god den såg ut...och JA jag smakade en bit och hur mår jag nu?
Bajs!!!

Tänkte mig ett styrkepass här på kvällskvisten, men alltså jag vetto fan ett samtal med S nu på e.m har startat ett världskrig i min mage av oro.
Älskade Älskade Fina Du...hoppas du är okej?!
Du är i alla fall i goda händer.
Tänker på Dej varje sekund

Jag känner att det är TO MUCH just nu...jag lovade mig själv att inte känna ångest över maten eller uteblivet träningspass, men nu är jag där. F A N ! ! !
Tårarna bränner innanför ögonlocken och jag blir så arg på mig själv.
Varför sätter jag sån press på mig själv?
Upplägget är ju gjort utefter min vardag osv, så det är ju inte hela världen det vet jag ju, men ändå känner jag mig kass.
Lika kass som jag känner mig duktig efter varje dag som träningen har funkat enligt planerna.



Hepp Hepp, nya tag imorgon!


Familjen är prio 1 och kommer ALLTID att vara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar