torsdag 31 januari 2013

Apple

Har funderat fram och tillbaka på hur jag ska välja för telefon när min iPhone 4 ger upp, vilket är inom snar framtid.
Har funderat mest på en 4s då jag tror att den duger alldeles utmärkt åt mig, men när Patrik ändå skulle köpa sin 5:a beslöt jag mig för och vänta så jag fick klämma & känna lite på den innan jag valde.
Han hade en 4s innan och den packade ihop helt därav telefonbyte för hans del.

Efter och ha sett 5:an i verkligheten samt klämt och känt var det enkelt.
4s är min cop of tea.

Till saken hör också att jag tänkte kolla om man kunde lämna in Patriks gamla 4s för lagning på garantin,
men det visade sig att det passerat ett år sen den köptes.
BAJS tänkte jag.
Åkte till Funken och frågade vad han trodde,
jag kan prova mejla dem och skicka in dem men ha inga större förhoppningar sa han.

Igår messade jag honom för och kolla om han hört något och svaret löd:

-Ja, det skickade en ny, så du behöver bara betala frakt 300:-

En får tacke Apple!
Ännu en positiv grej med Er!

Så nu har jag alltså en sprojlans ny 4s till priset av 300:-, känns ganska bra!

2 kommentarer:

  1. Haha, gött! ´Det är ju annars rätt kostbara utgifter men 300 är ju rätt okej ;)
    Grattis till det! :)

    SvaraRadera