onsdag 1 augusti 2012

En dag i Örebro!

Som sagt, dagen har spenderats i Örebro.
Läkarbesöket gick bra och för första gången på typ 1 år känner jag mig tillfreds efter ett sånt här besök.
Jag är så otroligt stolt över våran fina fina Solstråle Emil.


Efter besöket for vi ut till IKEA och shoppade lös.
Nu har Bebis det den behöver och jag har kunnat bocka av det mesta från "Att köpa" listan.
I alla fall de sakerna jag vill ha klart innan den kommer.
Resten fixar vi efteråt, när kök och allt är på sin plats igen. 
Mamma köpte såklart lite småsaker till barnen också...lite påslakan set osv.

När vi var klara där sprang jag in en snabbis på Stadium för att inhandla en ny skötväska.
99:- det tycker jag är sådär löjligt billigt och väskan duger hur bra som helst till just skötväska. 



På vägen hem blev jag lite nostalgisk.
Vi stannade till på ICA i Nora och handlade lite och då köpte mamma & jag makrill i fiskdisken,
det är barndoms minne för mig.
Alltid efter att vi varit på Wessels och handlat köpte vi makrill av fiskgubben utanför och smaskade på i bilen hem.

Nu sitter jag här och är fullkomligt slut i både kroppen & hjärnan.
Engla följde med Mummi till Örling för lite bastumys samt övernattning och Emil han sussar sen 1 timme tillbaka. 


Dagens sug bestod av macka med kaviar & ost...
Haha! 
Galet hur man blir emellanåt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar