onsdag 8 augusti 2012


Englas fotbolls premiär! 


En mycket nöjd åskådare


Spännande...


Än sålänge håller jag mig till delen som kallas vätskepaus...


Stränga order från Madame...Messi tröjan ska på när jag ska träna!


Jag är redo...


Engla & Emanuel 



Japp, igår var det alltså dags för Englas fotbolls debut.
Det gick bra,
men jag vet i alla fall vem hon ärvt sin vinnarskalle av!!!
Lite mer lek & mindre allvar vore nog bra för Frökens del. 
UjUj

Mamma Jessica har ett hårt arbete framför sig...
(och Pappa såklart)
Det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att ha KUL,
den meningen kommer rabblas ett X antal gånger i detta hus. 

Samt att försöka förklara för damen att det är en lagsport,
då hon verkar tro att alla mål som motståndarna gjorde berodde på henne. 
Hon ställer väldigt HÖGA krav på sig själv lilla Engla,
hon vill gärna kunna allt på en gång, vad det än är hon åtar sig att göra. 

Så vi har lite att jobba med så att säga...men så är det ju.
Alla åldrar har ju olika typer av "lära". 
När de är små då är det ju mer grundläggande saker osv MEN jisses det blir verkligen tuffare & tuffare ju äldre de blir. 
Man får verkligen akta sig vad man säger OCH framför allt HUR man säger,
allt snappas upp och begrundas in i minsta detalj. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar