lördag 28 juli 2012

Sådär ja...

Då var väntan nr 1 över ;)
(STORT Grattis till Er och Välkommen till Världen Lilla Liten) 
Bara DU kvar nu C, sen är det MIN/våran tur!!!

JA, jag är less på att vara gravid...eller är jag det?
Inte pga av smärtor och dylikt utan mest på att jag känner mig klar med denna graviditet. 
Är så otroligt nyfiken på han där inne. 
Han som gör att jag är kroniskt trött och små schisslig (stavas?)


Nehe, ska nog ta och sussa en stund,
Emil somnade precis, blev en "efter" lunchen tupplur idag tydligen och Engla & Pappan är ute på en fyrhjulingstur.

2 kommentarer:

  1. Jadu vännen...som de känns nu kanske ni hinner in före...haha fast o andra sidan har ja inte känt några förvarningar med dom andra två heller så kanske blir de lika nu,de bara smäller till så e de klart sen..hoppas :)Vill inte vill inte vill inte gå över igen...hua

    Stor Kraam

    SvaraRadera
  2. Snart så har ni nog båda era små hos er :)

    SvaraRadera