tisdag 24 juli 2012

Godmorgon Världen...

eller i alla fall ni som läser mina ynka innehållslösa rader fortfarande.

Här i Hammarn har vi precis ätit frukost och nu tittar Stor på Disney Junior & Liten lallar runt och leker med lite allt möjligt.
Inom kort är det dags för honom att sussa och jag tänkte då passa på att gona in mig & dottern i ett täcke i soffan. 

Vädret är ju liksom ingen överraskning,
jag har i alla fall gett upp hoppet om soliga dagar sommartid.
Ser fram emot hösten och dess underbara färger och för att inte tala om luften,
finns ingen härligare luft att dra ner i sina lungor. 

Känner mig lite pysselsugen,
undra om man skulle ta och beställa lite småplock från Panduro?
I alla fall till gips magarna,
Englas & Emils är ju dekorerade redan,
men tänkte byta ut deras dekoration så alla 3 matchar varandra istället...
Skulle även behöva beställa fotoalbum någonstans ifrån,
vet någon där ute var man kan beställa såna till hyggliga priser? 
Börjar bli lite kris och vill väldigt gärna få in korten i album. 



Ha en fortsatt trevlig Tisdag trots skitvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar