fredag 6 juli 2012

Fredag den 6 juli!

Idag har jag visst namnsdag (dock felstavat) grattis till mig då!
Hihi

Åh vad skönt det är att få vakna utav sig själv på morgonen,
ingen j***a väckarklocka som låter hemskt.
Vi klev upp vid 9.30,
tog oss en lååång frukost och mös lite i soffan till Disney Junior.

Nu har jag skickat in Sessan på rummet för lite fredags städ och Lillebror är gärna med och tittar,
men nu blev han visst utskickad.
Han har en tendens att kunna reta och tära på hennes humör.

Jag ska ta ett varv med snabeldraken då blir han nöjd,
han fullkomligt älskar allt som har med städ och göra,
dammsuga, damma, tvätta, hänga ja allt verkligen! 

Sen är det nog dags för en liten tupplur för herrn. 


Just ja, fick precis ett sms om att fyrhjulingen kommer levereras på måndag redan,
och jag gjorde beställningen idag.
(hade blivit nå knas häromdagen när vi gjorde beställningen?) 
Det är vad jag kallar snabba ryck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar