onsdag 4 juli 2012

4:e JULI 2012

Dagen startade med ett besök hos BM, men idag var det visst någon annan än Eva.
(minns inte änns namnet)
Bebis hjärta tickade på fint MEN jisses vad sf-måttet dragit iväg.
Hon försäkrade mig om att det var fult normalt och att de kan hända att de mäter lite olika. 

Efter besöket styrde vi kosan mot SOLIGA Karlstad och det är INGEN myt tömme tusan, 
har sällan varit i Karlstad och det INTE varit sol.
Strosade runt inne på Bergvik,
Mummi handlade i vanlig ordning kanon fina kläder till barnen, inkl. "Bebisen".
Till Bebisen blev det härliga plagg från Newbie som jag ÄLSKAR!!!
Till Engla och Emil blev det en del plagg i det randiga/marina temat vilket jag också ÄLSKAR! 
Älskar att Engla INTE är en typiskt rosa tjej.

Det blev lite mat och fika stopp också så hela dagen spenderades nästan där. 

På väg hem ringde Nilla och frågade om vi ville komma och äta middag med dem,
vi tackade såklart ja och hängde några timmar där. 

En fyrhjuling beställdes till Englisen,
trist för henne och få en i december liksom, då kan hon ju ändå inte åka med den. 
Det blev en blå (önskan från damen själv) 90cc 
så nu jäklar blir det åka av, vilket kommer få mitt hjärta att stanna ett flertal gånger misstänker jag. 

Nu bör den här Frun gå och tryna kudde!!!
Tidig morgon väntar,
vilket då resulterar i en LÅÅÅNG dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar