onsdag 11 april 2012

Trist Väder...

och ett S T O R T  sällskaps behov slutade med en heldag i Örebro med Mamsen.
Vi började med Marieberg och lunch, pronto, då magen var super hungrig.
Det blev på Paco´s
Vad som helst är bättre än Mc Donald´s!!!

Sen blev det lite ströshopping här och där.
Hade inget mål med shoppingen direkt, men det blev lite smått & gott till barnen, som alltid.
Lite shopping även till moi.

När vi tröttnat på Marieberg for vi vidare till IKEA och där spenderades några X antal kronor mer än på Marieberg, men skulle lätt kunna gå många varv till och fortfarande inte vara klar! 
Man vill ju ha ALLT, nästan ;) 
Tog även en e.m fika här och jag blir så vansinnigt STOLT över mina 2 underbara barn.
Emil som inte säger ett knyst utan bara är och är allmänt nöjd, och lyckas charma varenda kotte som passerar,
och Engla som är så otroligt artig.
Beställer det hon vill ha själv, betalar, tackar så hemskt mycket och är det något hon letar efter så går hon iväg och frågar någon som arbetar där om hjälp,
(t.ex var det finns toa el papperskorg till glasspappret) 
och tackar åter igen så mycket för hjälpen!


JAAA, man får vara stolt, det är inte att skryta eller skräna över sina ungar!

Vi avslutade dagen med mathandling på Willys.
Sen styrde vi bilen hemåt.
Lagom trötta och möra vill jag lova.

Engla följde med Mummi till Örling eftersom Moffa är ledig imorgon,
så då passar det ju ypperligt att övernatta där tycker hon.
Jag och Emil började packa upp lite av varorna,
men han visade ganska snabbt att han var klar för att lägga sig,
vilket jag inte förväntat mig då han somnade gott i bilen redan innan vi lämnat Örebro.
Hade iaf förväntat mig en senare nattning än 19.00.
Emil hade andra planer som sagt och det gör ju inget! :) 
Jag nattade honom och fortsatte med uppackandet,
då jag helt plötsligt får kvällsbesök av Fam Skaret OCH det gillas ju skarpt!
Kvälls sällis är aldrig fel,
sen hade hon ju med sig OnePiece´s från Villervalla till barnen.
Vilket T Y G ! ! !
Wow, kan hända att jag är förälskad! 


Nu har jag landat i soffan och tänkte varva ner lite, men det är inte fullt så enkelt känner jag.
Det bubblar & kryper i kroppen
av Lycka,

men tankarna går även åt ett annat håll också.
Tänker på Er
<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar