tisdag 10 april 2012

Åter igen...

vaken alldeles för länge!

Vad har hänt idag då?
Började dagen med ett gympass på Hälsans Hus och som vanligt kändes det underbart skönt.
Körde lite rumpa, mage & biceps.

Träningen var klar lagom till lunch och den intogs på Hammarns Vägkrog idag.
Fläsk, potatis & bruna bönor

Sen for vi till hemmets lugna vrå.
Emil bums i säng som inte sovit sin f.m lur.
Även jag slumrade till lite i soffan medan Engla kollade på lite barnprogram.

Inväntade Mummi som skulle passa Emil medan jag & Engla skulle på Mulle premiär,
det visade sig dock att Mamma absolut inte fick stanna kvar.
(för Engla)
Lika bra och göra som Madame Pompadoo säger.
Åkte till affären och inhandlade lite middags varor, for vidare hem igen och lagade till en kyckling sallad åt mig och Mami.
M U M S!

Det bästa:
Mitt hem är åter igen skinande rent och jag gjorde inte ett dugg! 
När jag kom hem efter att ha kört Englis var det undanplockat och dammsuget här i lyan. 
TACK fina fina Mamma!

Sen var det dags att hämta Englisen.
Behöver jag säga att hon ÄLSKADE Mulle?
TROTS regn & kyla



Nej ni...nu kallar John Blund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar