torsdag 8 december 2011

Tårarna kom oanmälda, de brände lite till en början, men sen vällde de fram.

Vad hände?
Varför kom dessa tårar?
Vad var meningen med dem?
Var det en hint?
Kom de från djupet av mig?
Vill de varna mig?

Kommer troligtvis inte få någon förklaring, alltså är det upp till mig själv att tolka dem.
Sinom tid får jag nog en AHA upplevelse angående dessa tårar.

Ett telefonsamtal, en röst så varm, förståelse, brainstorming m.m fick tårarna att dra sig tillbaka.
Nu ligger de i tryggt förvar och min kropp känns lättare än på länge.
Detta är våran styrka, min Mans & Min alltså, vi pratar om A L L T !
Även om det kan kännas fjuttigt så tas det upp för att det inte ska eskalera och bli något större.
Jag älskar dessa samtal...
De slutar alltid på samma sätt, en fru med ett leende på läpparna som viskar:
Tack för att du är du & för att jag får vara en del i ditt liv!

Vi surfar liksom på samma våg, Min man & Jag



Mr & Mrs Bark


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar