måndag 19 december 2011

~Spännande Morgon~

Oj Oj nu händer det grejjer vill jag lova mina kära läsare.
Började morgonen med lite film & frukostmys i min & Patriks säng då telefonen plötsligt ringde.
Wow, Yey, Gråt, Ja el Nej etc
Haha en riktigt bra start på denna vecka tycker jag än sålänge iaf.
Alla pusselbitar är på plats, tror jag?!

Nu återstår bara väntan...


Idag firar vi iaf 9 nätter utan välling!
Ibland ocrkar han inte änns sin kvällsvälling och sover ändå från 19.00 - 08.30.
Om det känns skönt?
Jovars ;) hihi
Om detta håller i sig tänker jag byta ut vällingen på kvällen till lite gröt.
Har sett alldeles för många skräckexempel där det varit riktigt svårt att få barn att sluta med den.
Lika bra och göra det i tid och när chansen blir såhär uppenbar ;)

Engla slutade med välling när hon var 1 år och 2 månader och det var sååå skönt.
Hon kom in i någon perid och började vakna mer på nätterna vilket höll på och göra mig galen,
tills jag insåg att nästintill varje gång var hon blöt i blöjan.
(hon var tokkänslig mot blöt blöja)
Så då bestämde vi oss för och ta bort vällingen, vips, torr blöja och en sovande dotter.

Nehe, nu ska jag återgå till all planering!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt med barn som sover bra? Skulle aldrig fixa att vara uppe på nätterna och sedan starta dagen vid 5-6! Mollie sover precis så som Emil verkar göra nu :)

    SvaraRadera