torsdag 15 december 2011

~Preperd?~

Är jag tillräckligt förberedd?
Ingen aning, men nu är det som det är.


Idag efter dagislämning for jag & Emil till Fia & Wera för en promenad.
Sååå skönt,
det var liksom inte igår jag tog mig en promenad. (fy skäms)
Efter promenaden tog vi oss en liten f.m fika och massa surr.
Det är sjukt vilken ångest man får efter att ha varit hos Fia, hon är kvinnan som har sådär rent, frächt, FINT, hemtrevligt you name it.
Inget lämnas åt slumpen där inte.
En fantastisk kvinna med ett fantastiskt hem...

Annat är det i Casa the Hammarn....Haha....
Här lämnas ALLT tills lusten faller på, men då jävlar blir det shiny vill jag lova.
Hatar det där småplocket hela dagarna.
Kör en ordentlig omgång när det blir förjävligt istället.
Kan verkligen inte städa om jag inte har lust...då blir jag fan grinfärdig.

Kvällen tillbringades i Kröken för tacosmys...OCH en hel del annat som ska fixas :)
Tittade på en VHS som Patrik & Nilla gjorde när de var små.
I´m married to that guy...
Var min spontana tanke.
G O A ungar!

1 kommentar:

  1. Haha här finns de inte tillräckligt me timmar på dygnet för o kunna hålla de rent o snyggt jämt...Men va fan de kvittar :)

    Fast idag ska ja försöka göra iaf ett "liitet" ryck...om ja orkar o känner för som sagt för de e inte bara du som blir grinfärdig av att städa när man absolut inte har lust.. ;)

    Kraam♥

    SvaraRadera