tisdag 13 december 2011

~Lucia~

Nu har Lille Emil (tomtenissen), jag & Mummi varit på Lilla Pyret på Lucia firande.
ALLA barnen var så otroligt duktiga & fina.
Engla hade valt att vara pepparkaks gumma idag & Emil hade såklart Nisse kostymen på sig.

Emil har precis fått sin frukost och ska inom kort sussa f.m,
borde VERKLIGEN passa på att sova jag också.
Kunde verkligen INTE somna igår...B L Ä ! ! !
Tror jag vet varför, men testar ett tag till ändå, får se ikväll hur det ser ut.

Hade jag lagt mig i tid de senaste dagarna hade det resulterat i många timmars sammanhängande sömn då Emil inte vaknat för välling på några nätter/mornar.
Somnat 19 och vaknat ca 8.30...
(tror inte detta är något som kommer hålla i sig, så lite sur är jag på mig själv)
Eller så är det en rutin han tänker behålla, vilket såklart GILLAS!

(Egentligen ska han helst äta ett mål efter ca 6 timmars sömn pga av sin hjärtmedicin, då den gör att han får blodsockerfall, men detta var kanske viktigare när han va mindre?! Får kolla med Dr)







GLAD LUCIA

kram: Engla & Emil

1 kommentar:

  1. Jag tror att det var runt 9-10 månader som Mollie slutade vakna för välling på morgonen och det håller ju i sig så det kan mycket väl vara så :)Men det kanske är bra att du pratar med hans läkare så du vet säkert med medicinen :) Glad Lucia till er!

    SvaraRadera