måndag 5 december 2011

~Lite Svar~

Lotta: Förstår precis vad du menar. I mitt fall kommer jag ALDRIG se ner på Hällefors. Detta är mitt "hem" och kommer alltid att vara.
Planerna om att på något vis komma "tillbaka" finns redan.
Även om det inte är permanent flytt tillbaka, så absolut stuga eller liknande.
Jag tror också barnen anpassar sig bra, är nog faktiskt mest orolig för mig & Patrik.
Vi har provat detta med att bara ses på helgerna i 4 år nu och insett att vi är inte nöjda med den typen av Familjeliv, det funkar för vissa...Men inte för oss.
Patrik lider egentligen mest då han vill vara med barnen mer än han har möjlighet till idag.

Carina: Du får snart sluta kommentera (skämt o sido) Du får mig alltid (oftast) att gråta.
Du är en person som kommer få veta när jag är i byn på besök (om flytten blir aktuell)
Fantastiska Människa!!!
Du hittar alltid de där perfekta orden! *LOVE*

1 kommentar:

  1. Haha..tror inte ja kan låta bli att skriva lite då o då ;)

    O ja skriver bara va ja tycker o tänker vettu :)

    Snart dax för den där kringlan frukosten tycker ja eller va säger du?

    Kraam o ha en toppenkväll♥

    SvaraRadera