söndag 4 december 2011

~Jag lever~

Helgen har varit fantastisk.
Hade det inte varit för den enorma saknaden av barnen hade jag mer än gärna stannat i våran Vackra Huvudstad!
Jag har nog en smyg crusch gällande den staden.

När jag anlände till Sthlm i Torsdags mötte vi upp Lotta & Jensa för en lien "föris" på O´learys.
Hade ju varit lite nervös för detta. (har aldrig träffat dem)
Ack vad onödigt.
Hur lättsamma och trevliga som helst, kändes som vi känt varandra länge.

Sen åkte vi ut till Gärdet och tänkte ta oss en matbit,
men ingen av oss var direkt hungrig så bestämde oss för att ta middagen på båten.

Kryssningen var grymt rolig & trevlig.
Mycket tokigheter och skratt vill jag lova...
Sabaton var grymt bra och jag har fattat mer tycke för dem efter kryssningen.

Fredag kväll anlände vi till Hotell Scandic Malmen på Söder.
Tog oss en dusch och tog taxi till Gamla Stan och Restaurangen Michelangelo.
WOW vilken sjukt goood skaldjurs risotto...
Fru Bark har hittat sin favorit restaurang i Stockholm...so far i alla fall.
Jag fullkomligt ÄLSKAR gamla stan.

Efter en god middag spatserade vi mot Sergelstorg, Hamngatan etc
Stockholm är en väldigt vacker stad.
Gick förbi NK´s skyltfönster...alltid lika fint såhär inför Julen.

Lördagen spenderades med barnen såklart....MYSGOSMYSGOSMYSGOS!!!!!

Nu ska vi "vuxna" bädda ner oss i soffan och se Irene Huss

2 kommentarer:

  1. Underbart o höra att ni haft de bra :)

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni hade en sådana mysdagar =) att få rå om bara varann är viktig föda för kärleken =) Michelangelo är en av mina favorit restauranger oxå, men att vi båda har den som en favorit e juh inte konstigt =) dit gick alltid jag å Sami =) kraaam t hela familjen

    SvaraRadera