måndag 7 november 2011

~SAKNAR MINA BARN~

Jag vet att det ändå skulle ha sussat nu om de varit hemma,
men jag saknar de där små suckarna och snusningarna som hade funnits i bakgrunden.
Jag är ju liksom van att alltid ha dem kring mig,
så hela e.m har jag varit grymt uppstressad över denna ENSAMMA kväll.

Bestämde mig iaf för att köra dubbelt som vanligt på måndagar. (träning)
Tänkte att där försvinner ju iaf 2,5 timme av kvällen,
plus att jag kan unna mig något gott i soffan när jag varit så duktig ;)

I slutet på aerobicen var jag nära på att skita i Styrkepasset,
jag kände mig mer död än levande.
Kände mig så sjukt utpumpad, och kände att jag pallar fan inte ett pass till,
men...
JAG BANGADE INTE!!!

Körde även pass nr 2...Yeeeeeeeey!!!
Klapp på axeln Jessica.

Drog till Hfs för att inhandla lyxet jag tänkt unna mig,
men väl på affären fanns inget sug efter några onyttigheter.
Det fick bli grillade kycklinglår och en avocado.

Strax ska jag ta och hoppa in i duschen,
men först ska jag förbereda så städerskan kan jobba i lugn och ro här imorgon när jag är i Ullared.



Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar