måndag 7 november 2011

~Nilliz Pilliz~

Yes, just nu är mina tankar hos Dej!
Är nog minst lika nervös som du...fan vad spännande.
I e.m är du glasögonFRI, fatta efter ett helt liv med glasögon är du i e.m glasögonFRI!!!
Måste ju kännas minst sagt magiskt!

LYCKA TILL NU!

p.s detta inlägg kommer inte du kunna läsa förrän till helgen antar jag d.s


Sjäkv ska jag ta och packa barnens väska som de ska ha med till Farmor,
de ska spendera natten där eftersom jag far till Ullared inatt.
Grymt gött och få julklapparna avklarade.

Kommer kännas sjukt konstigt och somna ikväll då inga barn är hemma.
Kanske borde njuta, men jag vet att det kommer kännas jobbigt.
Får se till och köra skiten ur mig på träningen ikväll så jag somnar lätt ;)


Det var allt för nu!

1 kommentar:

  1. gjorde en FS-lasik i våras och det är lätt bästa 35000 jag spenderat i mitt liv. nu törs jag ta med andras barn å bada å kunna va i vattnet å se var dom är, jag kan gå ut när d regnar eller är kallt utan å störa mig när jag kommer in. jag kan utöva sporter med och utan hjälp ett helt annat sätt.... å framförallt så kan jag raka benen i duschen och se resultatet, haha.. hoppas de går lika bra för Nilla..

    SvaraRadera