måndag 17 oktober 2011

~TACK~

ALLA ni som gratulerat mig på min dag.
Några kom tydligen ihåg dagen...(trots att jag gått ur FB)

Tack!!!


Träningen gick bättre än förväntat ikväll, men valde bara ett pass.
Kände mig absolut INTE motiverad och tillfreds med dubbelpass idag.
Kände vid flera tillfällen panik över att INTE vara till hands om något inträffade på hemmaplan.
Detta är såklart helt förståligt med tanke på allt.
Tar det sakta men säkert och snart är även jag redo för det "normala".

Vad är egentligen det normala?

När jag kom hem hade jag fått ett litet brev på posten adresserat Fru Jessica Bark...Sött!
Ett presentkort på Tomas Kläder från Patriks farmor & farfar.
De vet inte hur uppskattat detta är...Perfekt till Ladies Night ju!
Sen hade jag även fått trisslotter som tack för att jag ställde upp i en SIFO undersökning för typ 100 år sen och där blev det utdelning...hela 125:-


Igår kände jag mig laddad och peppad inför en ny vecka
Ikväll känner jag mig svag & ledsen
Oron kryper under huden och jag har ingen kontroll på den känns det som.
Är så otroligt tacksam över alla er som finns där för oss, i vått & torrt!

Ett speciellt TACK, i vanlig ordning, till Dej Nilla!
Du är mer GULD värd...
Uppskattar verkligen din hjälp med allt....från barnpassning till alla pratstunder.

2 kommentarer:

  1. Du vet att även jag bara är ett samtal bort när helst du behöver! Tack för den fina kommentaren!!! Håller iaf tummarna för att vi lyckas få in en dejt under veckan :) hoppas allt går bra imorgon och att du får sova gott inatt! Kramar

    SvaraRadera
  2. Samma gäller här,bara höra av sej om de finns nå ja/vi kan göra eller om du bara vill prata en stund..

    Kraam

    SvaraRadera