måndag 24 oktober 2011

~Måndag Måndag~

Äntligen är den snart över.
Har ingen direkt förkärek till måndagar, varför vet jag egentligen inte.

Helgbloggar ni?
Fasen, jag är kass på det...nästan aldrig någon update här på helgerna ;)
Kan ju bero på att all tid vi har tillsammans, alla 4 ska utnyttjas till 110%, vilket den också görs.

Igår e.m var Lilla Englis med på ZUMBA, hihi, sötaste.
Hon tyckte det var jätte kul.
Kanske kan införa en liten tjej e.m för henne och mej, medan grabbarna är i Sikfors och fixar pappers jobb.
Hoppas hon vill följa med fler gånger iaf.


Idag har Liten varit på 8 månaders kontroll, utan anmärkning...
vikt: 11.490 längd: 72
Våran "lilla" kille är verkligen INTE liten, men ack så go.

Nu till kvällen har jag och Catrin kört ett pass Aerobic/Styrka & sen körde vi Funk. Styrka direkt efter.
Känns ju såklart grymt skönt.
Imorgon är det vilodag (då nilla/barnvakten har kör)
Men på onsdag är det dags igen...Step/Styrka.

Annars fylls min hjärna av massa tankar & funderingar.
Ska jag eller ska jag inte?!
Vill: J A !
Ska fortsätta forska i ämnet imorgon. Ta reda på lite fakta etc.
Gäller och vara så påläst som möjligt.
Väga för o nackdelar.
Jaja, det återstår att se vad det blir med allt.


Ikväll hoppas jag att jag kommer i säng i tid,
klockan 8.00 imorgon bitti kommer städerskan...HUA!


Go kväll på Er!

1 kommentar: