onsdag 17 augusti 2011

~Ta vara på VARJE dag i era Liv~

VARFÖR läser jag sånt här?
Mina ögon är alldeles dimmiga av tårar...
Blir så arg...mest på mig själv faktiskt...när man läst detta så känns ju alla konflikter med sina barn som bagateller...
Självklart förstår jag att man har konflikter med sina barn, men va fan, en del konflikter kan ju kännas in i helvette onödiga!
Varför lever inte alla som om det vore den sista dagen på jorden, egentligen?

Inget barn ska någonsin behöva förlora sina föräldrar, INGET!
Livet har sin gilla gång, absolut, men H A L L Å flickan är ju bara 5 år och mamman ungdomen själv!
Jag vill inte änns tänka mig in i situationen...
Kan ju inte finnas någon värre smärta än att inte få vara vid sina barns sida genom livet,
livet man som förälder valt att ge sitt barn...



http://paheligmark.wordpress.com/

3 kommentarer:

  1. Förstår precis va du menar...satt själv och läste den där bloggen för några dagar sen o jag grät o grät o sen grät ja lite till...

    Viktigt att ta vara på de vi har HÄR och NU för ingen vet vad som väntar längre fram.

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Det ryser i hela mig och tårarna rinner =/

    Man ska precis som du säger ta vara på varje dag som om den vore den sista

    SvaraRadera
  3. åååå va jag grååååter!!!
    Jag skulle aldrig ha tittat in där. Sånt här får mig att må sååååå dåligt!!!

    Jag lider verkligen med dom!!!!

    Helt ofattbart!!!!! Det är så jäkla orättvist!

    SvaraRadera