tisdag 16 augusti 2011

~Änglar~

De finns...t.o.m i form av människor!

Igår som ni kunde läsa i mitt inlägg om on/off, så var ju inte jag riktigt på topp och trodde att denna dag skulle bli K A O S, minst sagt,
men vad händer?
Jo, någon där uppe tyckte INTE att jag skulle deppa...så när jag kollade mobben imorse och såg ett sms från en "Ängel" blev dagen toppen från START!
Du kunde verkligen inte valt en bättre dag att komma på besök...
Vi tog en liten promenix och sedan satt vi och babblade om ditt & datt, mest om det som varit och jag ler ännu.
Den delen av mitt förflutna minns jag med ett stort leende och den har en stor plats i mitt Hjärta, och de åren har en stor betydelse för vem jag är idag.
Det kändes så avslappnat o naturligt, precis som att tiden stått stilla sen vi sist sågs på detta sätt...vilket den absolut inte har gjort, vi har hunnit med en jäkla massa saker sen sist,
men uppenbarligen har vi haft det ganska lika trots allt, nästan som att vi skulle levt samma liv men på varsitt håll...Luddigt, ja, det må hända, men vederbörande fattar...Hahaha!
TACK C för att Du kommit tillbaka som en FRISK fläkt i mitt liv, hoppas DU vill stanna ett tag?! ;)




Jag väljer vita jeans som symbol, undra varför? ;)





Senare på e.m dök ytterligare 3 Änglar in på spontan besök...tack för kramen Vännen!
Helst sjukt,
vid lunchen idag pratade jag o Engla om vad hon ville ha till middag,
hon ville ha Halloumi, men det dög inte med endast Halloumi, den skulle grillas med Jimi, för han är ju faktiskt min bästa vän och jag saknar han...Sötaste Ungen ever...
Pratade inget mer om det utan bestämde oss för att äta kyckling o så Halloumi såklart...
Helt plötsligt dyker Maria in genom dörren och gissa om jag skrattade när även Mollie & JIMI var med...
Någon där uppe ser verkligen till en...
SÅ vi bestämde oss för att grilla, Engla TOK nöjd, hon fick ju både Halloumi & JIMI grillade den och som bonus fick hon följa med sin Bästis till affären medan jag, Maria & småttingarna väntade hemma.

Sikken dag kära Ni!


T A C K till Dej/Er där uppe som hindrade mig från att deppa idag ;)




Vänner är Livet!


2 kommentarer:

  1. Jag/vi är glada över att just du/ni är min/våra vänner!!! Och ja, riktiga vänner är livet och då händer det att man känner på sig vissa saker :) Glad att jag fick ge dig en riktig kram idag <3

    SvaraRadera
  2. Helt underbart♥
    O jag stannar mer än gärna läääänge läääänge... :)

    Haha dom där brallerna...Hmm men de fattas nåt på dom gör de inte? ;)

    Kunde ja skulle ja slänga in en bild på en rävunge här men de funka ju inte så du får väl fantisera lite istället. hahahahaha

    Nu säger jag godnatt o hoppas vi ses snart igen.

    Många kraamar

    SvaraRadera