torsdag 11 augusti 2011

~Seminoff.se~

Här nedan kan ni läsa om min kusins verksamhet i Gbg,  det är av honom jag får all hjälp med kost & träning...och det jag värdesätter mest, PEPP när det känns tungt och fina ord när jag "skött" mig...Haha, en PT via telefon & dator funkar också...
Skönt och kunna rådfråga någon som är utbildad och kunnig...och med någon som kan plocka fram vad som behövs för just Mej. (för att jag ska nå mina mål)



ett repotage om Seminoff & Stefan

http://maxstyrka.se/2011/08/pa-besok-hos-muskeldoktorn/

en länk till hemsidan där ni kan läsa lite mer ingående om just Seminoff´s behandlingar etc.

http://www.seminoff.se/


Så sjukt stolt jag är över Dej Kusin...finns inte ord!
Jag har aldrig träffat någon som är så målmedveten O C H som lyckas med allt den ger sig in på.
Vet inte hur jag personligen någonsin ska kunna tacka Dej för all hjälp jag fått med träning & kost.
Du har nog med ditt, men ändå tar du dig tid med träningsscheman, matscheman, frågor etc som jag behöver hjälp med.

Skulle kunna skriva i evigheter, men det skulle bara bli luddigt & grötigt,
antagligen skulle jag komma ifrån ämnet SEMINOFF och halka in på Dej som person och det är ju inte där vi ska hamna...PUNKT!


Bild lånad från seminoff.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar