måndag 15 augusti 2011

~On Off~

Sometimes you´re ON sometimes you´re OFF, I´m OFF!


Idag är en OFF dag...därav valet på text färg!
Kan bero på massa saker...en rastlös 3,5 åring, en situation som är omöjlig att förändra, PMS (är ju ovan med tanke på uppehållet), träningsmiss, hunger, ostädat hem, motivations brist, ångest etc.
Ni hajjar va?
En dag där det mesta känns skit med andra ord...
Saker som gör det simpelt att härda ut, en UNDERBART söt 3,5 åring, måndagen är snart över, inom kort dags för Grekland, en Bebis som är alldeles alldeles för go etc
Alltså, det goda VINNER över det onda, som ALLTID!

Måste bara rycka upp mig själv lite, eller en hel del!


Idag har vi inte gjort mycket ska jag säga Er,
klev ur pyjamasen klockan 19.00 idag, varför undrar ni säkert eftrsom det är typ då man ändå tar på sig den igen,
ett paket att hämta på Direkten och jag kände ett grymt sug att titta på allt fint som finns där i,
men paketet ligger orört i köket...
Istället har jag letat som en galning efter schyssta flygbiljetter till Florida och hoppas såklart att vi kan ta oss en tur dit i Februari...
Vet ej varför, men helt plötsligt försvann suget efter Thailand för både mig & min man,
kanske är mätta efter 5 veckor där, suget på att se något annat finns ju såklart också...finns ju så sjukt mycket roligt i Florida, och tänk Sessan på Disney World, det slår nog 2 veckor med sol&bad och elefant ridning ;)
Jaja, vi får se vart det bär iväg...
Kanske försvinner suget att resa över huvudtaget, man vet aldrig!
För tillfället är det lite kaos hos Mig, alltså i min kropp! (inte i familje livet)
Allt är ett enda stort virr varr av känslor och funderingar, sorteringen tar längre tid än jag trodde, men förhoppningsvis har jag hittat en plats till varje känsla inom kort så jag kan kontrollera dem bättre...


Det var allt för Mina jag & Jag

1 kommentar:

  1. Nu är det tisdag, bättre väder (tror jag) är på ingång, en dag närmre fredag, och en stor cyberkram från mig får du också (kramar brukar kunna lätta upp lite)!!! Satsa ni på Florida! Brorsan var där med grabbarna för 2 år sedan och de hade det kanon!!!!

    SvaraRadera